Beiträge von Mottenmama75
-
-
jawoi

des warad doch a mal geil, aba danad mei ma scho im deifstn dialekt schreim, das koana mehr mid kumt.
Habadere Preislbeere

Ja mei, des mid da Preiselbeere hob i a no ned ghört ghobt, des is ja zünftig !!!
Matzee, i glai, wennd im deifstn Dialekt schreim duast, da kimm i dann a ned mehr mid
Aba prowiar amoll, ma schaun, ob i da no mitkemma dua
Ma merkt aba do glei, daßd a weng anders schreim duast, wia mei Oberpfälzer, die san vo Cham kimma
Wie weid is da des vo da furt ???
Du derfst ma a gean per PN a boar Schimpfwörter schreim, die san imma bsonders schee 
Habedere Preiselbeere Rita
-
Alles anzeigen
Muss jetzt aber auch sagen, dass ja trotzdem viele immer wieder mal in den Dialekt rein rutschen.
Da kommen dann natürlich oftmals tolle Wörter raus, was man den Leuten nicht blöse nehmen darf.I kannt ja a Bayrisch schreim, aba dann dads ja fast koaner vastei
Is natürlich jetzt etwas übertrieben, aber so könnts aussehen.
MfG
Servus Matzee, ich liebe Dialekte, un i könnt da a bayrisch zruckschreim, i hob vorletzt Joahr a boar Oberpfälzer kennaglernt un noch a boar Schwierigkeitn hob i di dann a ganz guat verstanda
Da kennt ma a amoll an Dialekt Thread afmocha 

Habedere Rita

-
Hm, sehen aber auch aus wie meine und ich hab auch einen VFL

-
Also, ich kriege echt die Krise, wenn ich hier so manche Einträge lese
, die Rechtschreibung läßt teilweise sehr schwer zu wünschen übrig !!!
Und auch die Satzzeichen, besonders gerne wird das "Komma" vergessen, da krieg ich Plaque !!
Jaaa, das "Packet", das scheint das Lieblingsfalschschreibwort zu sein 
Gut, ich geb es auch zu, ich bin besonders pingelig, was die Rechtschreibung betrifft, aber ich finde, man kann sich schon etwas Mühe geben

-
Stimmt, isse wech die Button

-
Link geht bei mir auch nicht

-
na, zum Glück, Musti

-
Du sagst es Marcel, bevor ich den Verkauf sollte noch ne Fotoshooting drin sein

Wie Musti, Du willst Deinen verkaufen ?????

-
Die Fußmatten hab ich auch